Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.
Menü
Ön itt jár: > Kezdőlap >

GYIK

Kik vásárolhatnak az eztkapdki.hu felületén?

A www.eztkapdki.hu webáruházat cégek és magánszemélyek egyaránt használhatják.
A vásárlások nincsenek regisztrációhoz kötve. Mivel az új termékek feltöltése a weboldalra folyamatos, ezért előnyös erről a leggyorsabban értesülni. A regisztrált partnereinket egy automata értesítő levél formájában tájékoztatjuk az újdonságokról. Továbbá, ha több alkalommal tervezi vásárlását, a gyorsabb megrendelés leadás érdekében érdemes regisztrálni.

Mi az, hogy értékcsökkentett termék?

A webshopunkban megvásárolható termékek egy része kiállítási, vagy bemutatótermi darab. Ezen termékeket ugyan becsomagolva adjuk át, azonban azok általában nem az eredeti csomagolásukban, valamint bizonyos termékek esetén használati utasítás, és egyéb termékazonosítók nélkül kerülnek átadásra. Ennek okán e termékek nem tekinthetőek eredeti/originált, 100%-os termékeknek. Ezt a fajta „hiányosságot” nagyon jelentős árcsökkentéssel kompenzáljuk a vevőink irányába. A kínálatban megtalálhatóak kifutó vagy túltárolt műszaki termékek, amelyek a termék életgörbéjének utolsó szakaszában vannak (kivezetik a piacról). Eredeti originált gyári csomagolásban, minden tartozékával és gyári garanciával kerülnek értékesítésre. Ezen termékek külön megjelölésre kerülnek az adatlapon.

Minőségi kifogás

A bemutatótermi termékek mindegyikét műszakilag leellenőriztük, kipróbáltuk, fotózás során kézbe vettük, szemléztük, átvizsgáltuk. A gyári originált csomagolásban található termékeket nem bontjuk fel, eredeti bontatlan állapotában kerülnek átadásra. A termékek rendeltetés szerű használatra alkalmasak, funkcionálisan működőképes állapotban vannak.

A kínálatban találhatók „kishibás” termék, amelyek a szállítás, rakodás, bemutatás vagy tárolás során sérülést szereztek, e termékek esetében az általunk fellelt rendellenességet fotók segítségével, vagy a termék műszaki leírásában tájékoztató jelleggel a vevő tudomására hozzuk. A termékekről készült fotókat általában mi készítjük, és a valóságnak megfelelnek, kivételt képeznek az originált gyári csomagolású termékek, mert e termékek esetben az importőri képanyagot és dokumentációt használjuk.

Ezért a termékek ilyen jellegű „hibái” nem minősíthetők valódi hibának, tekintve, hogy azok meglétéről, még a termék megvásárlása előtt, pontosan tájékoztatva lettek az érdeklődők. Természetesen a 14 napos elállási idő alatt a vevő indoklás nélkül meggondolhatja magát, a jogszabálynak megfelelően, és a termék visszaszállítását követően a vásárlási érték visszautalásra kerül a vevő részére.

Személyes átvétel

A futárszolgálattal nem szállítható (pl. 40kg-ot elérő vagy 2,5m övméret határból kieső csomagolású termékek) átvétele a 1152 Bp. Szentmihályi út 171. alatt található raktárunkban előre egyeztetetett időpontban történik. Hétfő-Péntek 08.00h-16.00h között lehetséges. Amennyiben az átvétel során a vevő bármilyen kifogással él a terméket illetően, ebben az esetben a vételárat visszatérítjük a vevőnek, értelemszerűen az ügylet nem jött létre. Amennyiben a termékek mennyiségi és minőségi átadás-átvétele a felek részéről történő aláírással igazoltan megtörténik, ezt követően sem mennyiségi. sem szemrevételezéssel eldönthető minőségi kifogással nem élhet. A termékekkel kapcsolatos kárveszély az átadás pillanatában a vevőre száll.

Garancia

Tekintve, hogy eladásra kínált termékünk általában kiállítási vagy bemutató darab, így azok használt terméknek minősülnek, amiért azokra az új termékekre vonatkozó garanciális feltételek sem tudnak vonatkozni, még abban az esetben sem, ha azok gyakorlatilag „0 km-esek”. Ez alól a gyári csomagolású bontatlan készülékek kivételt képeznek, mert ezen termékek gyártói garanciával kerülnek kereskedelmi forgalomba. Ezen termékek külön megjelölésre kerülnek a termékek adatlapján. Minden termékünkre érvényes a 14 napos elállás esetén jogszabályban rögzített feltételek mellett a vevő kártalanítása a termék vásárlásával kapcsolatban. A bemutató termékek, mintadarabok nem tekinthetők 100%-os terméknek (használt vagy bontott termék) értékcsökkentéséből adódóan termékszavatosság vagy gyári feltételű garancia nem érvényesíthető. Ez alól kivétel a bontatlan eredeti gyártói csomagolásban átadásra kerülő originál termék, mert ezek esetében a gyártói garanciák és termék szavatosság érvényesíthető. Ezen termékek külön megjelölésre kerülnek a termék adatlapján. A termékek általános garanciális ideje a vásárlástól számított 1év, amely rendeltetés szerű használat során bekövetkező meghibásodás esetén érvényesíthető. Az értékcsökkenetés miatt bekövetkező értékvesztésre, vagy hibára, hiányosságra ez a garancia nem érvényesíthető. 

Szállítás, illetve egyéb költségek

A megrendelésben található (szállítandó) termékek tömege összeadódik, és sávos rendszerben kapcsolódik hozzá kiszedési/csomagolási és fuvarköltség, összességében szállítási költség. A szállítási költség minden szállítás során szállítandó össztömeg szerint számítódik.
Kivételt képeznek ez alól azok a nagyméretű, 40kg-ot elérő vagy azt meghaladó és extra övméretű termékek, (pl. bútorok, kanapé, ágy, jakuzzi vagy 40kg-ot elérő súlyzó készlet) amiket kizárólag személyesen, a 1152 Bp. Szentmihályi út 171.-ben lévő raktárunkból lehet átvenni. Ezen termékek futárszolgálattal történő kiszállítását nem vállaljuk! A szállítmányozóval kötött szerződéses tömeg- vagy övméret határból kieső tétel esetében a raktárunkból történő elszállítás ügyintézése, valamint annak költsége a vevőt terheli. A futárral nem szállítható termékek esetében minden esetben a megrendelés során figyelmeztető jelzést adunk, megrendelés esetén ügyfélszolgálatunk a megadott elérhetőségek egyikén direkt módon felveszi a vevővel a kapcsolatot.

Utánvéttel történő fizetés esetén ennek költsége külön kerül felszámításra, amelyet a számla tartalmaz. Bankkártyás fizetés esetén nincs külön felszámolt kezelési költség, tehát ez díjmentes.

Viszonteladó vagyok, tudok-e Önöktől kedvezményes áron vásárolni?

Nem, ráadásul több okból kifolyólag sem. Az egyik ok, hogy a legtöbb termékünkből egy, esetleg egy pár darabbal rendelkezünk. A másik ok, hogy a kedvezményes áron történő eladásokkal nem a viszonteladói kör létrehozása a célunk, hanem, hogy A VÉGFELHASZNÁLÓK SZÁMÁRA EGY IGAZÁN KEDVEZŐ ÁRÚ TERMÉKVÁSÁRLÁSI LEHETŐSÉGET BIZTOSÍTHASSUNK.

Árajánlat kérhető?

Nem, mert a feltüntetett árak minden esetben a végfelhasználói árakat jelentik, abból kedvezmény semmilyen formában sem kérhető.

A termék foglalható?

Sajnos nem! Mivel a termékek általában néhány darabszámos raktárkészlettel rendelkeznek nincs arra lehetőség, hogy a vevő foglalásba helyezze azokat és ezáltal kivegye az aktuális kínálatból A termékek árszintje általában csak a piaci ár 20%-a, tehát nagyon alacsony árszintet képvisel, ellentétben magas az ár/érték aránya. Jó vétel! De ezt gyors döntéshozatallal lehet megszerezni. Mivel az oldal látogatottsága nagyon magas, egy időben többen is szemet vethetnek ugyan arra a termékre. Annak a vevőnek a tulajdonába kerül a termék, aki elsőnek fizeti ki függetlenül attól, hogy kosárba helyezte-e vagy sem.

Készleten felüli utánrendelés lehetséges?

A kiállítási mintadarabokból nem! Mivel a termékek darabszáma véges még abban az esetben sem tudunk ezen felül terméket biztosítani, ha a vevő maximális elégedettsége mellett akár egy darabos utánrendelést vagy nagyobb mennyiségű megrendelést fontolgat. A szabad készlet erejéig tudunk a tranzakciókra vállalkozni, azon felüli mennyiségre előrendelést nem veszünk fel.
A nem kiállítási mintadarabokból igen! A termék darabszáma igazodik a hazai, illetve külföldi raktárkészlet mennyiségéhez, ezen kapacitásig az utánrendelés, vagy nagyobb mennyiség rendelése lehetséges. Minden esetben személyes egyeztetést igényel, ezügyben kérem keresse az ügyfélszolgálatunkat.

Szeretnék személyesen válogatni a termékek között

Sajnos erre nincs mód! Cégünk nem üzemeltet „válogass és fizess” felépítésű üzlethelyiséget vagy raktárt. Minden termékünket csak online módon a webáruházon keresztül lehet megrendelni. A megrendelés bankkártyás, előre utalásos vagy utánvétes kifizetését követően, a megrendelt áru súlyától vagy övméretének paraméterétől függően vagy futárszolgálattal kiszállítjuk, vagy személyes átvételre előkészítjük. Vevők, érdeklődők, nézelődők a raktár területén illetéktelen személynek minősülnek és munkavédelmi szempontok miatt nem is tartózkodhatnak.

Tárolás

A tehermentesített (kifizetett) megrendeléseket a raktár folyamataiba illesztve azonnal elkezdi kiszállításra, vagy személyes átvételre előkészíteni. A 40kg-ot vagy 2,5m övméretet meghaladó, esetleg sérülékeny termékek futárszolgálattal történő szállítása nem lehetséges, ezeket a megrendeléseket csak személyesen lehet átvenni a Bp-i raktárunkban (1152 Budapest, Szentmihályi út 171.). Az elszállításra előkészített megrendelések átvételéről a raktáros kollégák időpont egyeztetés miatt telefonon felveszik a kapcsolatot a megrendelővel. A vevő által jelzett időpontra a termékeket elszállításra előkészítik. A megbeszélt időpontig (5 munkanapon belül) a tárolás díjtalan! Az ezt meghaladó tárolási idő díjköteles.
Amennyiben a vevő nem szállítja el a megbeszélt időpontban a terméket, akkor minden további megkezdett naptári napra (tehát munkaszüneti napra, hétvégére is) 5.000Ft+áfa tárolási díj kerül felszámításra.

Megrendelés lemondása

Amennyiben a megrendelését a vevő kifizette, de időközben úgy dönt, hogy nem kívánja a terméket átvenni, akkor a következő lehetőségek közül van mód választani:
- először is jeleznie kell az eladó felé telefonon vagy írásban, hogy eláll a megrendelésétől:
- amennyiben a megrendelését a raktár még nem adta át a futárszolgálatnak, akkor a teljes vételárat visszafizetjük a vevő részére, a termékeket felszabadítjuk, azok visszakerülnek eladható státuszba.
- amennyiben a megrendelést már kézbesítik a megrendelő részére, akkor élhet a 14 napos elállás jogával, a termékek visszaszállításának szervezéséről a megrendelőnek kell gondoskodnia. A termék vételára és a kiszállítási költség visszafizetésre kerül.
- amennyiben a megrendelt termékek személyes átvételre vannak megjelölve, de a vevő nem érkezik meg a megbeszélt időpontra, akkor tárolási díjat kell fizetni. Ha a vevő ezután lemond a termékek átvételéről, eláll a megrendelésétől, akkor a tárolási díj levonása után a vételár különbözetet visszatérítjük a részére.
- amennyiben a megrendelt termékek személyes átvételre vannak megjelölve, és a vevő előre utalást kért, de a fizetési határidőre a termékek vételára nem kerül kiegyenlítésre, úgy a vevői megrendelést meghiúsítjuk, a termékeket automatikusan felszabadítjuk és visszahelyezzük eladható státuszba.

Rakodás

A termékek átvétele a raktárunkban az erre kijelölt helyen történik. Tételes minőségi és mennyiségi átadás-átvételt az eladó és a vásárló között a szállítólevél mindkét részről történő aláírásával igazoljuk. A raktárunkból történő átadással a termékekre vonatkozó kárveszély is átszáll a vevőre. A termékek szállítóeszközre történő felrakodása, annak őrzése vagy szállításra való előkészítése nem az eladó feladata és kompetenciája.
Amennyiben rakodás céljából élőszemélyes fizikai segítséget venne igénybe a vásárló, akkor ennek +5.000Ft+Áfa/fő/óra (minden megkezdett óra) a költsége, amelyet előre, a helyszíni átvétel időpontjának egyeztetésekor kell igényelni és átvételkor számla ellenében rendezni.

Van termékcserére mód?

Amennyiben a megvásárolt termék nem tetszik (a vevő elégedetlen vele), 14 napon belül elállhat a vásárlástól. Ebben az esetben a vásárlástól számított 14 napon belül a terméket vissza kell juttatni saját szervezésben a Budapest 1152 Szentmihályi út 171. ICON Technology Kft. címére. Ezután a vételárat és a kiszállítási költséget visszatérítjük a vevő részére. Azonban nem tudunk szín vagy méret cserét biztosítani! Amennyiben van a kínálatban olyan termék, amelyet szeretne a vevő a visszaszállított termékért „cserében”, akkor azt egy új megrendelés formájában kell a rendszerben végig vinni. A vételár visszautalás folyamatát nem befolyásolja, attól elkülönülő folyamat az új megrendelés. Ebből adódóan nem lehet sem beszámítani, sem összevonni, sem kompenzálni.

A termék műszaki hibás! Mi a teendő?

Amennyiben a megvásárolt termék nem tetszik (a vevő elégedetlen vele), 14 napon belül elállhat a vásárlástól. Ebben az esetben a vásárlástól számított 14 napon belül a terméket vissza kell juttatni saját szervezésben a Budapest 1152 Szentmihályi út 171. ICON Technology Kft. címére. Ezután a vételárat és a kiszállítási költséget visszatérítjük a vevő részére. Azonban nem tudunk szín vagy méret cserét biztosítani! Amennyiben van a kínálatban olyan termék, amelyet szeretne a vevő a visszaszállított termékért „cserében”, akkor azt egy új megrendelés formájában kell a rendszerben végig vinni. A vételár visszautalás folyamatát nem befolyásolja, attól elkülönülő folyamat az új megrendelés. Ebből adódóan nem lehet sem beszámítani, sem összevonni, sem kompenzálni.

Áfa-s számla kérhető?

Minden esetben számlát állítunk ki! Minden megrendelt termék vagy szolgáltatás számla ellenében történik. A cége nevére szóló Áfa-s számla igényt a megrendelési folyamat során van mód jelezni. Kérjük, adja meg cége adatait a megrendelési folyamat során, ezt követően a számla ezekre a cég adatokra hivatkozva fog Önnek elkészülni.